poniedziałek, 12 listopada 2012

Pakiet 3 kursów językowych - Angielski Hello - audio kurs + ebook

1. Hello - Szybki angielski dla początkujących. Błyskawiczna nauka słówek, zwrotów, wymowy i gramatyki Niezbędnik skierowany głównie do osób dorosłych, które dopiero zaczynają naukę lub też chcą szybko powtórzyć wiadomości. To coś więcej niż rozmówki.
2. Hello - Szybki angielski dla początkujących. Poziom 2. Błyskawiczna nauka słówek, zwrotów, wymowy i gramatyki Kurs jest skierowany głównie do osób, które zaczynają naukę lub osób średnio albo „lekko” zaawansowanych, które chcą szybko przypomnieć sobie najpotrzebniejsze słowa i zwroty w języku angielskim.
3. Hello - 707 łatwych i praktycznych zwrotów angielskich wraz z wymową. Język angielski na każdą okazję - audio kurs + ebook Niezbędnik, skierowany głównie do osób dorosłych, które już miały kontakt z językiem angielskim, do osób średnio lub „lekko” zaawansowanych, które chcą szybką przypomnieć sobie angielskie zwroty i słowa, niezbędne w codziennej komunikacji.
Księgarnia poleca:
http://prasa-ksiazki.nextore.pl/audiobooki/pakiet_3_kursow_jezykowych_-_angielski_hello_p18708.xml

3 komentarze:

Daniel Pawski pisze...

Nauka języka obcego to bardzo fajna sprawa i ja jestem wręcz zadowolony że w końcu zebrałem się, aby uczyć się angielskiego. Swoją naukę realizuję w szkole https://lincoln.edu.pl i jak do tej pory cały proces nauki przebiega świetnie. Jak skończę angielski to wtedy biorę się za inny język.

Dominika Starańska pisze...

Nie znam za bardzo tych pakietów do nauki języka angielskiego, ale zapowiadają się dość ciekawie. Na ten moment ja sobie zachwalam specjalne programy do nauki angielskiego https://www.jezykiobce.pl/s/61/program-do-nauki-angielskiego gdyż to właśnie dzięki nim jestem w stanie poznać bardzo dużo nowych słów i zwrotów w tym języku obcym.

Anonimowy pisze...

Ogólnie jest na rynku bardzo dużo ciekawych publikacji, które pozwalają nam uczyć się języka angielskiego. Ja jestem zdania, ze świetnie na pewno sprawdza się nauka tego języka w formie online. Jak udało mi się przeczytać w https://mama-m.pl/nauka-angielskiego-online/ to jest to bardzo popularna forma nauki.

Katalog www I KATALOG STRON I Katalog stron Hybryda | kursy niemiecki mp3